کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

مایکروسافت در حال کار کردن روی یک سیستم عامل مجازی

به گزارش سافت گذر، بر اساس ادعاهای یکی از نویسندگان سایت ZDNet، مایکروسافت در حال کار کردن روی نوعی از سیستم عامل ویندوز می باشد که مبتنی بر حافظه ابری بوده و فعلاً Cloud PC نام دارد و قرار است در سال 2021 عرضه شود.

ویندوز Cloud PC سیستم عامل مایکروسافت

این یعنی کاربران قادر خواهند بود از همه رایانه های خود به عنوان یک دستگاه تجمیعی بهره ببرند. Cloud PC همچون پلتفرم ویندوز اجرا خواهد شد و قدرت خود را از سیستم Azure دریافت می کند بنابراین مبتنی بر Windows Virtual Desktop می باشد.

قیمت این سیستم عامل اما، کمی متفاوت است چرا که گویا هر کاربر می تواند از یک نسخه آن بهره ببرد. این بدان معنی است که مایکروسافت می خواهد Cloud PC را مانند یک سرویس اشتراک ویژه به فروش برساند. اگر این اتفاق رخ داد، شاهد نحوه جدید قیمت گذاری خواهیم بود زیرا Windows Virtual Desktop با روشی متفاوت درآمد به دست می آورد.

مایکروسافت در توضیحات Cloud PC می گوید:«« نگرش ما در قبال Cloud PC این است که تنها یک کاربر می تواند از آن استفاده کند و اولین سیستم عاملی به حساب می آید که قدرت گرفته از آژور بوده و توسط ما مدیریت می شود. این پلتفرم استراتژی جدیدمان را نشان می دهد و مبتنی بر Windows Virtual Desktop تولید شده است. به عنوان هدف اصلی، Cloud PC سیستم عامل ویندوز را در قالب حافظه ابری در اختیار کاربران قرار می دهد و به شرکت ها اجازه خواهد داد به شکل خاص و ساده کارهایی که می خواهند را انجام دهند. هیچ وقت به این اندازه شوق تولید یک چنین پلتفرمی را نداشته ایم»».

در مورد زمان عرضه Cloud PC می توانیم حدس بزنیم که بهار سال آینده و همزمان با رویداد Build 2021 شاهد رونمایی از آن خواهیم بود.

 

 
منبع: neowin.net 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 47317 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/04/31 تعداد مشاهده: 1943
سافت گذر